hallihallå !

Hejsan !

Idag har det varit suuper tråkigt.
har inte gjort nånting typ !
varit på stan. fått kläder av min mamma !
igår var jag på Dundermarknaden i Strömsund.
Jay Smith var där och uppträdde. Senare fick jag en puss på kinden av honom :')
vad snällt av han :)
haha.
Nu ska jag gå ut och se vad min mamma håller på med, sen ska jag kolla på film och sova !
Imorgon ska jag träffa min saknade älskling som kommer hem från USA !
Det är typ bara jag som skriver på bår blogg :p
Det är typ menat att vi ska lägga upp filmer osv..
men anka åker bort hela tiden så det går ju inte.


såhär ser jag ut just nu, super bra kvallite på bilden- javet..
cambild (y'
Tröjan fick jag av mamma idag ! super mysig :')

Fick byxer som hör till också :

igga min miiiin.
Det var så ljust för ögonen med blixten :p
Ä L S K A R K L Ä D E R N A.
fick dock lite mer kläder, men pallar inte lägga upp bilder ifall ni ville se:p
tihi. aja, godnatt era muppar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0