Min allra bästa vän, någonsin !

Hejsan !
vi bloggar aldrig, javet..
men idag tänkte jag skriva om min finaste vän.
Angelicca !

Anka, vad skulle jag göra utan dig ?
vi har varit bra kompisar i många år nu. En tid var vi jämt med varandra, sen gled vi ifrån varandra. sen höll vi på sådär.
men vi har alltid funnits för varandra.
jag vill bara tala om att du är min bästa vän, verkligen.
Så himla glad att jag har dig, min fina vän !
vi har så många minnen tillsammans, och massa fler blir det.
Vi är inte med varandra så ofta, men när vi väl är med varandra, så har vi jämt så kul så vi håller på att kissa på oss !
På skolan, bara när vi går förbi varandra, så skrattar vi jämt, utan anledning ?
haha åh du är allt för bra !
Du har alltid haft stor plats i mitt hjärta, och det kommer du alltid ha. Du är en äkta vän !
Du är den enda som ser på mig när jag inte mår bra, du finns jämt där för mig !
Du är så underbar anka, <3
min allra bästa,finaste vän , jag älskar dig, obeskrivligt mycket.
Du är bäst ! <3
haha åh, du är allt för bra !
Finaste (L)
Jag älskar dig ! (L)
Bättre vän än dig, går inte att hitta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0